Subject: Ignitis Eesti - Elektriautode laadimisjaamade rajamine
From: "Artjom Kohhantsuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 10:41:04 +0300

Tere,

Kirjutan Teile Ignitis Eesti OÜ-st seoses Häädemeeste vallas asuva
kinnistuga (katastrinumber: 21301:006:0200).

Hetkel arutame antud maatüki ostuvõimalust elektriautode laadimisjaama
rajamise eesmärgiga. Plaanis on ehitada parkla, kuhu paigaldaksime
vähemalt 10 laadimispunkti, mis võimaldaksid laadimist nii
tavaelektriautodele kui ka elektrimootoriga rekkadele.

Sooviksin küsida, kas selline initsiatiiv oleks käesoleva transpordiameti
üldplaneeringuga vastuolus ja kas transpordiametile on teada võimalikke
takistusi antud projekti elluviimisel?

Ette tänades ja jäädes tagasisidet ootama!

Lugupidamisega,

Artjom Kohhantšuk

EV Charging Location Partnership Manager

Phone: +372 53878786

Tallinn, Estonia

<https://ignitis.lt/ee/elektrisoidukite-laadimisjaama-vorgustikupartnerid>
www.ignitis.ee

<https://ignitis.lt/ee/elektrisoidukite-laadimisjaama-vorgustikupartnerid>
Learn more!

----------------------------------------------------------------------
This e-mail is for the exclusive use of the intended recipient. The
contents of this e-mail and any attachments are confidential and may be
privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not an
intended recipient or you have received this e-mail mistakenly, you are
hereby notified that any disclosure, copying or distribution of this
information is strictly prohibited. Kindly inform the sender about this
e-mail and delete the document and any attachment without retaining copies
or disclosing its contents. Thank you.
----------------------------------------------------------------------
Šioje žinutėje ir bet kokiuose jos prieduose pateikiama informacija yra
konfidenciali ir jos panaudojimas ar atskleidimas gali būti apribotas. Ji
skirta tik tam asmeniui, kuriam ji adresuota. Jei Jūs nesate adresatas
arba atsakingas už šios žinutės pristatymą tam asmeniui, Jūs neturite
teisės šios žinutės ar jos priedų kopijuoti, atskleisti, platinti ar
kitaip perduoti jos turinio bet kuriam kitam asmeniui. Jei Jūs per klaidą
gavote šią žinutę, prašome nedelsiant pranešti jos siuntėjui bei iškart
ištrinti šią žinutę ir bet kokius jos priedus iš Jūsų sistemos.
----------------------------------------------------------------------

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.